Veelgestelde vragen

Hoe lever ik kleding aan voor inbreng?

Wat zijn jullie verzendmogelijkheden?

1. Kleding die je inbrengt in onze 'Closet', moet altijd gewassen en gestreken zijn. 

2. De kleding dient netjes gevouwen en in een tas/shopper ingeleverd worden. Shopper nodig? Vraag naar onze speciale 'Love4yourcloset' tas voor leden. Vermeld hierop je naam en klantnummer. De tas krijg je na inlevering weer retour.

3. Kleding die er niet als nieuw uitziet, hangen we niet in onze winkel. Deze krijg je terug of worden aan een goed doel geschonken. 

We verzenden alles vanuit onze winkel in Gouda. Vanaf €20,- betaal je geen verzendkosten.

Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid om je pakket af te halen bij een aantal afhaalpunten.

  1. Gouda | Wilhelminastraat 52

  2. Waddinxveen | Brugweg 27

  3. Bergschenhoek | Julianalaan 22

  4. Zaandam | Rechte Tocht 11
     

Geef in de notitie aan welke plaats je voorkeur heeft. Wij nemen dan contact met je op over een datum en tijd.

Welke betaalmogelijkheden zijn er om een bestelling af te rekenen?

Hoe bepalen jullie de prijs?

Bij Love4yourcloset kun je op verschillende manieren betalen:

  1. Contant of via Pin in onze fysieke winkel

  2. Ideal in de webshop

Wat is jullie retourbeleid?

De prijs wordt bepaalt door het Love4yourcloset team. Hierbij wordt gekeken naar huidige trends, het merk en de conditie van het kledingstuk. 
Het is mogelijk om je eigen prijsvoorstel aan te geven bij de inbreng van je kleding. Deze kunnen we in de uiteindelijke prijsbepaling meenemen. De uiteindelijke prijsbepaling ligt bij ons.

De kleding die je bij Love4yourcloset hebt gekocht, mag je binnen 7 dagen retourneren. Het item moet voorzien zijn van aangehecht prijskaartje. Je kan het item omwisselen voor een tegoedbon of een ander item. Love4yourcloset geeft geen geld terug.

Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons dan via onderstaand knop